Otto Office
Ben je ondernemer? Of zorg jij voor de aanschaf van kantoorartikelen in het bedrijf waar je werkt? Heb je een eigen webshop aan huis waarbij je vaak producten naar de klant moet versturen? Dan is deze webshop iets voor jou. Of je nu op zoek bent naar papierwaren voor je printer, een nieuwe bureaustoel of nieuwe cartridges. Alles wat je nodig hebt voor op kantoor vind je in de webshop van Otto Office. De webshop biedt een breed gamma aan kantoorbenodigdheden voor zowel zakelijke klanten als particulieren. Denk aan onder andere de volgende productcategorieën:
-
Inkt en toner
-
Papierwaren
-
Kantoormeubels
-
Schrijfwaren
-
Bedrijfsmiddelen
In de webshop zijn meer dan 35000 kantoorartikelen te vinden die stuk voor stuk zeer scherp geprijsd zijn. Je kunt de artikelen niet alleen online maar ook telefonisch of per fax bestellen. Jouw bestelde artikelen worden gratis geleverd als je besteld vanaf €59. Bestel je voor 16:00 dan heb je jouw producten de volgende dag al in huis! Ben je niet helemaal tevreden met je bestelling dan kun je deze gedurende 30 dagen terug sturen.
Kantoormeubilair
Goedkoop hoeft niet te betekenen dat je helemaal geen keus hebt in deze webshop. Om de klanten zoveel mogelijk tegemoet te komen heeft OTTO Office een uitgebreid assortiment kantoormeubelen in verschillende kleuren en materialen. Zodat jij de kantoormeubelen kunt uitzoeken die perfect in jouw bedrijf passen. Ook als het gaat om stoelen voor op kantoor heb je hier enorm veel keuze. Of het nou gaat om ergonomische bureaustoelen of mooie stoelen voor in de wachtkamer. In deze website vind je het allemaal.
Post
Alles wat je normaal gesproken bij een postkantoor zou kopen kun je ook in deze webshop krijgen. In de postshop om precies te zijn. Specifieke postzegels, de juiste maat enveloppen, stempels, etiketten en dozen. In deze winkel bestel je het makkelijk en snel en kun je al je postbenodigdheden geheel aanpassen aan jouw wensen.
Ex BTW
Omdat Otto Office zich in eerste instantie richt op de zakelijke klanten, zijn de prijzen die zij communiceren exclusief BTW. Zo maken ze jouw administratie een stuk gemakkelijker. Mocht je toch op zoek zijn naar prijzen inclusief BTW, kun je dit op de website gemakkelijk aangeven door naar de winkel te gaan voor particulieren.
Makkelijk betalen
Om hun zakelijke klanten tegemoet te komen, biedt Otto Office ook de gelegenheid om te betalen met rekening. Dit houdt in dat je een factuur ontvangt na jouw bestelling en deze binnen 30 dagen dient te betalen middels overschrijving. Het is ook mogelijk om op andere manieren te betalen. Met een paypal overschrijving bijvoorbeeld. Natuurlijk kun je ook gewoon met je mastercard of visa betalen voor je kantoorartikelen.
Productadviseur
Wil jij graag zeker weten dat je de juiste keuze maakt met de producten die je bij Otto Office wil bestellen? Maak dan gebruik van de productadviseurs. Zij geven je de beste tips om niet alleen de juiste aankoop te doen, maar ook over het onderhoud, formaten en soorten sluiting van de producten. Zo weet je zeker dat je de juiste aankoop doet voor jouw bedrijfssituatie. Een ideale extra service van Otto Office waar door veel klanten al dankbaar gebruik van is gemaakt.